Back office specialista
Hledáte nestereotypní práci v administrativě?
Jsme dvě české společnosti, Proficheck s.r.o. a Bytecheck s.r.o., které společně proměňují sny klientů o bezvadném bydlení v realitu. Jsme tým zkušených profesionálů s vášní pro perfektní kvalitu staveb. Je pro nás důležitá objektivita, vysoké etické standardy a smysluplnost naší práce. Vidíme za roh. Momentálně k nám hledáme posilu na pozici: Asistent/ka back office.
- Potřebujete mít věci v pořádku, přehledné a dotažené?
- Dokážete do plnění rozmanitých úkolů vnést „něco navíc“, vidět za roh?
- Komunikace, starání se a práce s lidmi je pro Vás hračka a zábava?
Pokud jste odpověděli 3x „ano“, mohli bychom si rozumět. Hledáme někoho, kdo se u nás postará o:
- Hladký chod kanceláře
- Různorodé administrativní úkoly, které pracovní život přináší
- Naše kolegy
- Podklady k fakturaci


Ptáte se, co si pod tím představit konkrétně? Tady jsou příklady:
- Hladký chod kanceláře znamená, že nám nebudou chybět papíry v tiskárně, ale také že bude v kanceláři Vaší zásluhou útulno
a příjemně. Že příchozí pošta doputuje až k adresátovi, stejně tak odchozí pošta odejde od nás včas a tam, kam má. Že tiskárna bude tisknout, lampička svítit a na schůzku s klientem bude zarezervovaná zasedačka, když to bude potřeba.
- Různorodé administrativní úkoly mohou být například postarání se o to, že prasklé sklo na firemním autě bude zase jako nové. Že kolega, který jede zítra ráno na služební cestu, bude mít s sebou vizitky, a to i přesto, že si na ně vzpomněl dneska odpoledne. Že cenová nabídka doputuje včas a na správné místo. Že na stavbách u našich klientů bude viset naše logo v reprezentativní podobě. Bude to každý týden něco jiného, často něco nového.
- Péče o naše kolegy znamená, že budou mít všichni firemní oblečení ve velikosti, která jim sedí a se správným logem. Že se společně několikrát do roka vypravíme na teambuilding nebo jen tak na procházku. Že na vánočním večírku bude zábava a třeba i nějaké překvapení. Nápadům se meze nekladou, je však potřeba s nimi aktivně přicházet.
- Podklady pro fakturaci zahrnují nascanované účtenky, smlouvy, objednávky, vše přehledně pojmenované a uložené ve správných složkách. Může se tu objevit i vyřízení požadavku od naší paní účetní nebo zodpovězení dotazu spojeného s fakturací od jednotlivých kolegů.
Zatím jsme spíš menší tým a jsme zvyklí si navzájem pomáhat a podporovat se. Rozrůstáme se postupně. Práce u nás bude různorodá, žádná nuda. Rozsahem nyní 50 % úvazku s možností rozšíření do budoucna, lokalitou z kanceláře na Praze 5 (min. 2 dny v týdnu, min. 4hod/den) v kombinaci s prací z domova.
Co budete potřebovat?
-
Dobré výsledky z minula (z předchozí práce nebo brigády).
-
Selský rozum, zkušenosti v běžných životních situacích i umění poradit si v těch nových, potřebu dělat věci strukturovaně a dotahovat do konce.
-
Angličtinu, schopnost domluvit se, ústně, po telefonu i písemně.
-
Uživatelskou znalost MS Office.
Co vám můžeme nabídnout?
-
Přátelský a podporující přístup vedení i kolegů.
-
Nestereotypní práce.
-
Možnost podílet se na kultivaci trhu s nemovitostmi a rozšířit si v této oblasti znalosti.
Přidejte se k našemu úspěšnému týmu, který stojí za vyššími tisícovkami dokončených bytů! Zaujala vás pozice? Napište na kontakt@pfck.cz
Proficheck je firma s výjimečnými lidmi, kteří mě podpoří profesně a nezklamou ani po pracovní době :)
Martin Věžník
Projektový manažer

Pojďte pracovat s námi
Zaujala vás pozice? Napište na kontakt@pfck.cz