Back office specialista

Hledáte nestereotypní práci v administrativě? 

Jsme dvě české společnosti, Proficheck s.r.o. a Bytecheck s.r.o., které společně proměňují sny klientů o bezvadném bydlení v realitu. Jsme tým zkušených profesionálů s vášní pro perfektní kvalitu staveb. Je pro nás důležitá objektivita, vysoké etické standardy a smysluplnost naší práce. Vidíme za roh. Momentálně k nám hledáme posilu na pozici: Asistent/ka back office. 

  • Potřebujete mít věci v pořádku, přehledné a dotažené? 
  • Dokážete do plnění rozmanitých úkolů vnést „něco navíc“, vidět za roh? 
  • Komunikace, starání se a práce s lidmi je pro Vás hračka a zábava? 

Pokud jste odpověděli 3x „ano“, mohli bychom si rozumět. Hledáme někoho, kdo se u nás postará o: 

  • Hladký chod kanceláře 
  • Různorodé administrativní úkoly, které pracovní život přináší 
  • Naše kolegy 
  • Podklady k fakturaci 

Ptáte se, co si pod tím představit konkrétně? Tady jsou příklady:

  • Hladký chod kanceláře znamená, že nám nebudou chybět papíry v tiskárně, ale také že bude v kanceláři Vaší zásluhou útulno
    a příjemně. Že příchozí pošta doputuje až k adresátovi, stejně tak odchozí pošta odejde od nás včas a tam, kam má. Že tiskárna bude tisknout, lampička svítit a na schůzku s klientem bude zarezervovaná zasedačka, když to bude potřeba. 
     
  • Různorodé administrativní úkoly mohou být například postarání se o to, že prasklé sklo na firemním autě bude zase jako nové. Že kolega, který jede zítra ráno na služební cestu, bude mít s sebou vizitky, a to i přesto, že si na ně vzpomněl dneska odpoledne. Že cenová nabídka doputuje včas a na správné místo. Že na stavbách u našich klientů bude viset naše logo v reprezentativní podobě. Bude to každý týden něco jiného, často něco nového. 
     
  • Péče o naše kolegy znamená, že budou mít všichni firemní oblečení ve velikosti, která jim sedí a se správným logem. Že se společně několikrát do roka vypravíme na teambuilding nebo jen tak na procházku. Že na vánočním večírku bude zábava a třeba i nějaké překvapení. Nápadům se meze nekladou, je však potřeba s nimi aktivně přicházet. 
     
  • Podklady pro fakturaci zahrnují nascanované účtenky, smlouvy, objednávky, vše přehledně pojmenované a uložené ve správných složkách. Může se tu objevit i vyřízení požadavku od naší paní účetní nebo zodpovězení dotazu spojeného s fakturací od jednotlivých kolegů. 

Zatím jsme spíš menší tým a jsme zvyklí si navzájem pomáhat a podporovat se. Rozrůstáme se postupně. Práce u nás bude různorodá, žádná nuda. Rozsahem nyní 50 % úvazku s možností rozšíření do budoucna, lokalitou z kanceláře na Praze 5 (min. 2 dny v týdnu, min. 4hod/den) v kombinaci s prací z domova. 

Co budete potřebovat?

  • Dobré výsledky z minula (z předchozí práce nebo brigády).

  • Selský rozum, zkušenosti v běžných životních situacích i umění poradit si v těch nových, potřebu dělat věci strukturovaně a dotahovat do konce. 

  • Angličtinu, schopnost domluvit se, ústně, po telefonu i písemně. 

  • Uživatelskou znalost MS Office. 

Co vám můžeme nabídnout?

  • Přátelský a podporující přístup vedení i kolegů. 

  • Nestereotypní práce. 

  • Možnost podílet se na kultivaci trhu s nemovitostmi a rozšířit si v této oblasti znalosti. 

Přidejte se k našemu úspěšnému týmu, který stojí za vyššími tisícovkami dokončených bytů! Zaujala vás pozice? Napište na kontakt@pfck.cz

Proficheck je firma s výjimečnými lidmi, kteří mě podpoří profesně a nezklamou ani po pracovní době :)

Martin Věžník
Projektový manažer

Pojďte pracovat s námi

Zaujala vás pozice? Napište na kontakt@pfck.cz